Метод проектів - Методична робота - Методична робота - Каталог статей - ХЕРСОНСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ СЕРВІСУ ТА ДИЗАЙНУ

Пошук

Календар

Архів записів



ХВПУСД
 Субота, 10.12.2016, 22:24
  




Головна » Статті » Методична робота » Методична робота

Метод проектів

Метод проектів – спосіб досягнення дидактичної мети через детальну розробку проблеми, яка повинна завершитися реальним практичним результатом, оформленим у вигляді конкретного продукту самостійної діяльності учнів.

        Використання методу проектів дозволяє вирішити цілу низку навчальних, розвиваючих та виховних завдань:

  • формувати, розвивати та поглиблювати професійні знання, уміння і навички учнів;
  • застосовувати знання, уміння та навички на практиці, в тому числі в нетипових ситуаціях;
  • розвивати здатність самостійно здобувати необхідні теоретичні знання та набувати нових практичних умінь;
  • формувати уміння самостійно конструювати свої знання;
  • активно розвивати критичне мислення;
  • активно залучати учнів до творчої діяльності;
  • сприяти розвитку таких рис характеру учня, як цілеспрямованість, наполегливість, працьовитість.

         Робота над проектом дозволяє педагогу формувати та розвивати в учнів специфічні уміння та навички проектної діяльності, а саме:

проблематизації – формулювати проблему на основі аналізу запропонованої педагогом ситуації, а також визначати й оцінювати причини та можливі наслідки існування проблеми;

цілепокладання – ставити мету та формулювати завдання проекту, давати характеристику продукту своєї діяльності;

планування змісту діяльності – визначати, які дії і в якій послідовності слід зробити для вирішення завдань проекту, а також знаходити оптимальні та ефективні способи, методи, засоби для досягнення мети, наперед прогнозуючи результати діяльності;

самоаналізу та рефлексії – аналізувати результати своєї діяльності, визначати її оптимальність і ефективність, а також оцінювати себе та своїх партнерів у процесі проектної діяльності;

пошуку та обробки інформації – знаходити необхідну інформацію, використовуючи різноманітні джерела; класифікувати та систематизувати її з використанням сучасних технологій прийому, зберігання, передачі інформації; аналізувати та інтерпретувати отриману інформацію в контексті теми проекту; використовувати інформацію для уточнення або зміни плану діяльності;

презентації – подавати результати своєї діяльності та хід роботи як в документальному, так і в усному вигляді.

         Проектна діяльність ефективно розвиває в учнів навички ділової співпраці, оскільки учасникам проекту доводиться, як правило, працювати в групах, а також встановлювати ділові контакти. Тому, формулюючи цілі проекту, педагог повинен пам’ятати про необхідність розвитку комунікативних навичок спілкування та взаємодії: формувати та розвивати в учнів уміння слухати та розуміти інших, виражати себе, знаходити компроміс, встановлювати та виконувати правила роботи у групі, розподіляти обов'язки, виконувати доручену частину роботи, брати на себе певні обов'язки та відповідальність.

Категорія: Методична робота | Додав: ХВПУСД (04.02.2015)
Переглядів: 143 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Категорії розділу

Методична робота [6]
Методична робота

Валюта


Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2016 |