«Все творчо! А інакше навіщо?» Бойко Валентина Григорівна Частина ІІ - Досвід викладачів - Досвід викладачів - Каталог статей - ХЕРСОНСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ СЕРВІСУ ТА ДИЗАЙНУ

Пошук

Календар

Архів записів



ХВПУСД
 Четвер, 08.12.2016, 20:15
  




Головна » Статті » Досвід викладачів » Досвід викладачів

«Все творчо! А інакше навіщо?» Бойко Валентина Григорівна Частина ІІ

Частина ІІ

ІІ етап - „Коло ідей”

Умови. Обговорення дискусійного питання в малих групах по 5 чоловік. У групі вибирається спікер, який самостійно визначає кількість балів, які заробили учасники групи. В ході виконання завдання кожен член групи має можливість отримати 5 балів. На обговорення питання дається 5 хвилин. Після того як вичерпався час на обговорення, кожна група пропонує свої міркування. Групи висловлюються по черзі, доки не буде вичерпано всі відповіді.

УВАГА! Той хто зробить чіткий аргументований висновок отримає

 додатковий 1 бал.

Завдання. У чому різниця та що є спільним у наступних різновидах

прогресивних завивок: „гофре”, „кільцева”, „каракулевий джгут”, „на шапочку”, „з перекрутом”, „косичка на коклюшці”.

Результати обговорення фіксуються у порівняльній таблиці.

Висновок. Послідовність виконання хімічної завивки, як класичної,

 так і прогресивної лишається незмінною ! А саме:

Накручування волосся на коклюшки.

Нанесення препарату.

Час витримки препарату.

Фіксація завитку.

Нейтралізація волосся.

 

ІІ етап - „Мікрофон”

 Умови. Викладач ставить питання, а учні, за бажанням, підходять до мікрофону і відповідають.

За кожну правильну відповідь - 1 бал.
Питання. Що повинен знати і виконувати майстер – перукар, щоб

 отримати якісну хімічну завивку ? 

ІV етап - „Акваріум”

Умови. Учні об’єднуються у 3 групи. Кожна група отримує завдання. Одна з груп сідає в центр та утворює маленьке коло. Учні цієї групи починають обговорювати запропоновану викладачем проблему. Решта учнів уважно слухають.

Групі, що працює, для виконання завдання необхідно прочитати вголос ситуацію та обговорити її, використовуючи метод дискусії. Після закінчення 3 – 5 хвилин група займає своє місце, а вся група обговорює, чи була їх думка аргументованою.

Кожен член групи має можливість отримати 5 балів.

 За обґрунтовані доповнення додається додатковий 1 бал.

 

 Завдання для 1 – ої групи „Запропонувати” чи „відмовити” виконання хімічної завивки, якщо волосся у клієнтки після блондування, мелірування або колорування?

 

Завдання для 2 – ої групи „Запропонувати” чи „відмовити” виконання хімічної завивки, якщо волосся у клієнтки пофарбоване природними барвниками (хною, басмою)?

Завдання для 3– ої групи „Запропонувати” чи „відмовити” виконання хімічної завивки, якщо волосся у клієнтки після миття голови засобами «два в одному». 

 

 

Відповідь 1 – ої групи

Основним компонентом для знебарвлення волосся виступає пероксид водню. Оброблене цим препаратом волосся стає пористим, більше поглинає рідини, тому завивка його потребує особливої уваги та ретельного виконання.

 Задача майстра – вміти визначати ступінь пошкодження волосся,

тобто перевіряти його на розрив, візуально визначати його міцність,

 готувати розчин для завивки.

 Правила якими слід користуватися при виконанні завивки

травмованого волосся:

- уникати сильних механічних дій;

профілактичними засобами;

щоб резинка не давила на нього;

співвідношенні 1:1 або 1:2 (у залежності від пошкодженості);

- значно скорочувати час витримки препарату;

 - при використанні цільного препарату вже через 5-6хвилин

 роблять контрольну перевірку;

тільки на коклюшках;

- у випадку необхідності спочатку роблять завивку,

 а потім фарбування;

 - після завивки проводять нейтралізацію.

Відповідь 2– ої групи

Завивка на волоссі, пофарбованому природними барвниками (хною, басмою), виконується аналогічно традиційній, але необхідно враховувати, що колір волосся, здебільшого зміниться, а завиток може бути слабшим, ніж на нефарбованому волоссі.

 Якщо з’ясувалося, що волосся все ж таки фарбувалося хною то слід пам’ятати, після фарбування рослинними барвниками пори закупорюються, що і перешкоджає дії на волосся інших препаратів. Майстри професіонали знають процес видалення хни з волосся.

 Процес видалення хни з волосся:

1. Волосся змочують розчином етилового спирту (70 %) на 5 – 7 хвилин

 ( намагатися лишити сухою шкіру голови).

2. Змащують волосся мінеральним маслом і вкривають голову

 пластиковою шапочкою.

3. Прогрівають під феном 30 хвилин.

4. Наносять шампунь для жирного волосся і лишають на 3 -5 хвилин.

5. Виконують масаж, ополіскують волосся гарячою водою. У разі

 необхідності миють шампунем голову повторно.

 Спиртовий розчин послаблює дію хни на волосся, але у деяких випадках така обробка робиться неодноразово.

 Після такого процесу можливо не тільки завивання волосся хімічним способом, а й навіть фарбування волосся у будь які кольори.

Відповідь 3– ої групи

 Після миття голови засобами «два в одному» волосся стає неоднорідним за структурою. Пояснити це можна наступним чином.

Зовнішній шар волосини вкритий роговими пластинами (лусками).

 У „відкритому” стані луски відходять, у „закритому” – притиснуті до поверхні волосся. Під дією лужних препаратів волосся набрякає, луски піднімаються, під дією кислоти (ополіскувача) притискаються щільно одна до одної. Для хімічної завивки важливо, щоб луски були відкритими, пори розширеними, і тоді нічого не перешкоджає проникненню препаратів у внутрішні шари волосини.

 Засоби догляду за волоссям, якими користуються клієнти дома,

впливають на стан їх волосся. Наприклад, шампуні від лупи або для лікування псоріазу змінює структуру волосся (закупорює його);

 деякі мусоподібні, або желеподібні кондиціонери та спреї осідають на волоссі, створюючи неоднорідну пористість, а це означає, нерівномірне поглинання препаратів. У такому випадку і отриманий завиток буде нерівномірним.

 На сьогодні існують засоби для глибокого очищення волосся. Їх використовують перед виконанням хімічної завивки, фарбуванням або лікуванням волосся. Такі засоби знищують зовнішні забруднення і готують волосся до сприйняття тих препаратів які наносять на нього.

Висновок. Виконання хімічної завивки на нездоровому волоссі

 звичайно, можливе. Хоча можуть бути і виключення.

 При багаторазовому фарбуванні або освітленні волосся,

 від хімічної завивки слід відмовитися.

 Якщо ж майстер приймає рішення про хімічну завивку, то

 необхідно з усією відповідальністю віднестися до даного

 процесу.

ІV. Підсумки уроку

Викладач. Сьогодні ви мали можливість продемонструвати вміння застосовувати свої знання матеріалу теми „Прогресивні технології хімічної завивки волосся” в ході конкурсу.

 Оголошення переможців.

Викладач. Завивка волосся на довгий час, як і будь який хімічний процес, у невмілих руках може нашкодити волоссю. Щоб ваша робота давала лише позитивні результати, ми і вивчали особливості виконання технологічних процесів завивок.

Бажаю всім стати професіоналами своєї справи.

Вітаємо переможців.

 V. Домашнє завдання.

 Повторити відомості з теми „Прогресивні технології хімічної завивки волосся” (конспект).

 Підготуватися до виконання лабораторно – практичної роботи за темою: схема виконання хімічної завивки волосся сучасними техніками - „гофре”, „кільцева”, „на шапочку”, „з перекрутом”, „накрутка від кореня”.

 

Категорія: Досвід викладачів | Додав: Адміністрація (04.11.2010)
Переглядів: 1248 | Рейтинг: 3.4/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Категорії розділу

Досвід викладачів [17]
Досвід викладачів

Валюта


Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2016 |