"Від творчого викладача до творчого учня". Міщенко Наталя Миколаївна - Досвід викладачів - Досвід викладачів - Каталог статей - ХЕРСОНСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ СЕРВІСУ ТА ДИЗАЙНУ

Пошук

Календар

Архів записів



ХВПУСД
 Вівторок, 06.12.2016, 23:51
  




Головна » Статті » Досвід викладачів » Досвід викладачів

"Від творчого викладача до творчого учня". Міщенко Наталя Миколаївна
      3. Міжнародна співпраця України у сфері охорони довкілля

Учнівське повідомлення

 (випереджаюче завдання)

Електронна презентація учнівського повідомлення на тему:

«Міжнародна співпраця України у сфері охорони довкілля»

       Завдання решті учнів.  Уважно слухати і занотовувати тези

 Орієнтовне учнівське повідомлення

Природні стихії не знають кордонів. Так само не обмежуються державними кордонами й екологічні проблеми. Усвідомлюючи це, світова громадськість прагне об'єднати свої зусилля для їх подолання.

Українська держава з перших днів незалежності стала на шлях активного міжнародного співробітництва з охорони довкілля. Україна уклала 18 міжнарод­них угод із питань екології, 26 багатосторонніх міжнародних договорів, 40 між­народних конвенцій. Український уряд підписав 44 двосторонні міжнародні угоди та договори про захист навколишнього середовища із сусідами: Білорус­сю, Росією, Грузією, Молдовою, Словаччиною, Польщею. Важливе значення в екологічному зовнішньополітичному курсі України має міжнародне співробіт­ництво в галузі ядерної та радіаційної безпеки з МАГАТЕ і Європейським Союзом у рамках програми TAGIS, а також з урядами США, ФРН, Канади. Швеції, Японії.

Ураховуючи послідовне виконання Україною положень Кіотського протоко­лу, який регулює викиди вуглекислового газу в атмосферу, ЄС убачає Україну партнером і активним учасником політики просування міжнародних домовле­ностей щодо боротьби зі змінами клімату в період після 2012 р. У планах співро­бітництва такі вагомі проекти, як використання шахтного метану, біомаси, вико­ристання рідких відходів, упровадження альтернативних джерел енергії, модернізація міських систем опалювання та ін.

Екологічні проблеми, які постають перед Україною на початку ХХІ ст..

Використання застарілих технологій, зношеного обладнання на численних хімічних, гірничодобувних, металургійних підприємствах зумовлюють підвище­ну ймовірність виникнення техногенних аварій і катастроф із важкими наслід­ками для довкілля.

Усі ці підприємства мають обмежений час функціонування — 30-50 років. На багатьох підприємствах усе гостріше постають питання, чи можуть ці підприємства експлуатуватися надалі, чи їх потрібно негайно закривати. Єдиним шляхом виходу із ситуації є створення системи контролю безпеки за такими об'єктами. Цей підхід дасть можливість попередити й не допус­тити страшних аварій і катастроф.

 ПЕРВИННЕ ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ УМІНЬ ТА НАВИЧОК

 Робота з підручником

Завдання. На основі почутого та опираючись на текст  підручника зробити висновок про  рівень участі України у міжнародній співпраці у сфері охорони довкілля та виокремити екологічні проблеми, які постають перед Україною на початку ХХІ ст..  Висновок записати в зошит, прокоментувати.

 
 ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ УМІНЬ ТА НАВИЧОК

Робота в парах.

Вправа «Займи позицію»

Організація роботи в парах.

 Учні об’єднуються в пари.

Завдання. Прочитати твердження подумати і навести аргументи «за» чи «проти»

«Людина цар природи»

«Природного багатства вистачить на всіх»

«Цінність сучасного життя в матеріальних благах»

«Конкурентна боротьба – двигун сучасного прогресу»

Для першого твердження  1- ші номери наводять аргументи  «за»,

 а 2-гі номери – аргументи «проти», для наступного твердження навпаки і т.д.

Обговорення вправи

«Займи позицію»

Що вам сподобалося більше знаходити аргументи «за» чи «проти»? Як ви гадаєте чому?

Яку із позицій, що ви щойно відстоювали можна назвати «екологічною», а яку «антиекологічною»,  чому?

 VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ

Висновок

 Використання застарілих технологій, зношеного обладнання на численних хімічних, гірничодобувних, металургійних підприємствах зумовлюють підвище­ну ймовірність виникнення техногенних аварій і катастроф із важкими наслід­ками для довкілля.

Можливо, головною комплексною проб­лемою в справі порятунку навколишньо­го середовища для України стане необ­хідність гармонійного розвитку трьох складових: людина господарство—при­рода, що дасть змогу організовувати життя на засадах учення першого прези­дента Академії наук України В. Вернад­ского про ноосферу.

 Виставлення та коментування оцінок.

 РЕФЛЕКСІЯ

Завдання. Продовжити речення.

Після цього уроку я знаю, що…

Я знаю як ….

Я знаю навіщо…

 V. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Видатний англійський поет Джон Байрон писав «Людина позначає землю руїнами». Поміркуйте чи актуальні його слова нині? Наведіть приклади з української сучасної історії.

Категорія: Досвід викладачів | Додав: Admin (15.03.2012)
Переглядів: 849 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.0/3
Всього коментарів: 1
1  
wink

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Категорії розділу

Досвід викладачів [17]
Досвід викладачів

Валюта


Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2016 |