Пошук

Календар

Архів записів



ХВПУСД
 Середа, 26.07.2017, 14:29
  




Головна » Статті » Досвід викладачів » Досвід викладачів

"Через інтерес до знань!". Бороніна Жанна Володимирівна
"Через інтерес до знань!"
З досвіду роботи викладача світової літератури
 Бороніної Жанни Володимирівни
 

 

План уроку світової літератури із  використанням тесітв у форматі ЗНО
 
Тема:   Література першої половини ХХ століття
Мета уроку:
     а) виявлення якості знань учнями навчального матеріалу теми: «Література першої половини ХХ століття» шляхом виконання тестових завдань, визначити вміння самостійно опрацьовувати додатковий матеріал і зіставляти тестові завдання;
     б)розвивати навики виконання тестів за зразком зовнішнього незалежного оцінювання;
     в)виховувати інтерес до літератури половини ХХ століття, знаходити зв’язок між історичними подіями та розвитком літератури.
 
Тип уроку: урок перевірки та корекції знань, умінь і навичок.
 
 Методи навчання, прийоми: розповідь вчителя, використання наочності та грамзаписів для створення атмосфери епохи, випереджуюче завдання (екскурс в історію, самостійне складання тестів), тестування.
 
Форма організації навчальної діяльності учнів: урок - тестування
 
Основні терміни і поняття: психологізм, індивідуалізм, імпресіонізм, символізм, неоромантизм.
 
Міжпредметні зв’язки: всесвітня історія тема «Розвиток культури І половини ХХ століття. Література»
 
Навчально-методичне забезпечення: підручник А.П. Зінкевича «Зарубіжна література 10 клас. Критика» 2008 рік, тести, портрети М. Горького, І. Буніна, Шолом – Алейхіма, Ф. Кафки, таблиця «Історичні події І половини ХХ століття, що впливали на розвиток світової літератури», репродукції художників І половини ХХ століття.
 
Матеріально-технічне забезпечення: програвач, грамплатівки.
 
Хід уроку:
І Організаційний момент.
- Перевірка присутності учнів на уроці
- Перевірка підготовки учнів до уроку
 
ІІ Повідомлення теми і мети уроку
Запис на дошці і в зошиті Тема уроку : Література першої половини ХХ століття. Психологічна та лірична проза, вірші у прозі. Мета уроку: визначити рівень знань навчального матеріалу теми: «Література першої половини ХХ століття» а саме творчості М. Горького, І. Буніна, Шолом – Алейхіма, Ф. Кафки шляхом виконання тестових завдань, визначити вміння самостійно опрацьовувати додатковий матеріал і зіставляти тестові завдання; розвивати навики виконання тестів за зразком зовнішнього незалежного оцінювання.
 
ІІІ Мотивація навчального процесу
Слово вчителя: сьогодні ми заринемося у світ літератури та історії кінця ХІХ століття. Наше завдання розкрити цей далекий світогляд, життя людей, що творили історію та літературу. При цьому ми визначимо якість ваших знань психологічної та ліричної прози, віршів у прозі що свідчать про сприйняття цього світу. На минулому уроці ви отримали завдання розробити тестові завдання за зразком зовнішнього незалежного оцінювання із зарубіжної літератури, що відбулося у 2008 році. Які види тестів були використанні в ході ЗНО давайте пригадаємо. (див. додаток). Крім того ще одним завданням було підготувати невеликий екскурс в історію того часу. Отже, давайте з’ясуємо як добре ви знаєте літературу першої половини ХХ століття.
 
ІV Перевірка знань, вмінь, навичок учнів
 
 Екскурс в історію
(Випереджуюче завдання)
Духовний фактор
Економічний фактор
Історико-політичний фактор
Література початку ХХ століття
Вплив ідей письменників-просвітників Занепад релігійних вірувань Вплив наукових досліджень(біологія, філософія) Збагачення творчості сучасних музикантів і художників (Делакруа, Курбе, Берліоз, Бізе) Розвиток техніки
Зміна феодального устрою на капіталістичний Зростання міст Поява нових класів: пролетаріату і буржуазії Революційні настрої
Розпад Російської, Німецької, Австро-Угорської, Османської імпері. революції в великих європейських державах. встановлення тоталітарних диктаторських тоталітарних режимів (Італія, СРСР, Німеччина, Іспанія)

Тестування:
 Умови тестування:
- учні, що підготували різні види тестових завдань по черзі їх зачитують;
- решта учнів, відповідаючи на питання тестів, заповнюють спеціальні бланки;
- кожен тест оцінює учень, який його створив. Потім віддає в залікову комісію «учню-експерту»;
- залікова комісія підраховує бали кожного учня, оголошує результати.
 
Схема оцінювання якості знань, вмінь і навичок учнів
 
Критерії оцінювання роботи учнів:
виступ "Екскурс в історію";
підготовка тестових завдань;
відповіді на питання тесту №1;
відповіді на питання тесту №2;
відповіді на питання тесту №3;
відповіді на питання тесту №4.

Виконання завдань, перевірка, аналіз, оцінювання
 Учні, що підготували завдання зачитують правильні відповіді. Решта учнів відмічають які вони зробили помилки при виконанні тестів, аналізують їх. « Експерт» робить підсумок, згідно листа оцінювання про якість знань учнів з теми «Література першої половини ХХ століття»
 
VІ. Підбиття підсумків уроку
1. Оголошення оцінок
 2.Рефлексія.
 Учням пропонується дати відповіді на питання:
 - «Якою була мета нашого уроку?»;
- «Як ви гадаєте, чи досягли ми мети»?;
- «Як ви оцінюєте роботу учнів що складали тестові завдання, чи весь вивчений матеріал вони охопили?»
- «Чи справедливим на ваш погляд було оцінювання ваших знань?»;
- «Проаналізуйте свої відповіді, які і чому помилки ви допустили»;
- «Чи сподобався вам урок?»
Категорія: Досвід викладачів | Додав: Admin (29.11.2010)
Переглядів: 721 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Категорії розділу

Досвід викладачів [19]
Досвід викладачів

Валюта


Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017 |